Klachtenafhandeling


Heb je een klacht over Huitenga-webshop? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. Huitenga-webshop doet er alles aan om een zo goed mogelijke service te bieden, je kunt zowel een klacht hebben over een product als over onze dienstverlening. Wij zoeken in overleg met jou naar een passende oplossing voor je klacht.

Je kunt je klacht telefonisch of per e-mail aan ons kenbaar maken. Je vind de contactgegevens aan de onderkant van iedere pagina van onze webshop. Je ontvangt binnen 3 dagen een inhoudelijke reactie. Voor klachten met betrekking tot het retourneren van artikelen kan je ook onze Ruilen & Retourneren pagina raadplegen. 

Onafhankelijke klachtenbemiddeling

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Je kunt je ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org via De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of tot het Europese online geschillenplatform (ODR). Zij kunnen bemiddelen in het zoeken naar een passende oplossing voor je klacht. 

Accepteer

Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website [en/of Flash-applicaties] wordt meegestuurd en door je browser op je harde schrijf van je computer wordt opgeslagen. De daarin opgeslagen informatie kan bij een volgend bezoek weer naar onze servers teruggestuurd worden.

Met behulp van een cookie kunnen wij jou herkennen bij een nieuw bezoek op onze website. De website kan daardoor speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Ook wanneer je toestemming hebt gegeven voor het plaatsen van cookies kunnen wij dit door middel van een cookie onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je dus tijd bespaart en een prettiger gebruik van onze website kunt maken. Permanente cookies kan je verwijderen via de instellingen van jouw browser.